Nákupní podmínky

Nákupní  podmínky

Dodací podmínky, doprava

Objednáte-li si produkt ve formě DVD, dodáme vám ho jako doporučenou zásilku prostřednictvím České pošty. Příslušný tarif za poštovní služby (pro Českou republiku, Evropu nebo země mimo Evropu) bude zvolen automaticky podle adresy dodání. Povšimněte si, prosím, že náklady na dopravu a balné budou přidány k faktuře.

Existuje několik zemí, do kterých nejsme schopni dodat kurzy ve formátu DVD. V takové situaci, prosím, zvolte buď možnost ke stažení, nebo formát online.

Reklamace

Záruka se vztahuje pouze na poškození instalačního média, nebo na poškození obalu produktu. Jakýkoliv nárok na náhradu poškozeného obalu produktu musí být zaznamenám spolu s přepravcem a za účelem vznesení nároku je třeba připojit protokol s potvrzení podepsaný přepravcem.

Vrácení produktu

Podle par. 53 a par. 7 a 54 občanského zákoníku máte neomezené právo bezplatně vrátit jakékoliv zboží do 14 dnů po jeho nabytí před započetím procesu aktivace produktu. Vrátit je možné pouze produkt ve formě DVD. Uvedená ustanovení občasného zákoníku se nevztahují na produkty dodávané elektronicky ve formě ke stažení nebo v podobě online.
Zašlete DVD s produktem v originálním zapečetěném obalu s průvodním dopisem, potvrzením o zaplacení a přiloženým vydaným licenčním klíčem doporučenou poštou na adresu společnosti GOPAS.
Vaše platba vám bude vrácena na bankovní účet, z kterého jste platbu původně provedli, bezprostředně po obdržení vráceného produktu. Pokud jste platbu provedli jiným způsobem, uveďte, prosím, v průvodním dopisu příslušné číslo bankovního účtu.

Pokud byla objednávka učiněna jménem společnosti, řídí se uzavřená smlouva patřičnými ustanoveními zákona č. 513/1991 sb. Obchodního zákoníku v platném znění.

Zrušení objednávky

V případě, že se po zadání objednávky na základě vážného důvodu rozhodnete, že ji nechcete uhradit, můžete nás požádat prostřednictvím e-mailu o zrušení této objednávky.
Pokud se vyskytne jakýkoliv technický problém během procesu platby, který by způsobil selhání procesu nákupu, zkontrolujte, prosím, v nabídce pod položkou „Můj účet“, zda nebyla objednávka automaticky označena jako zrušená. V takovém případě bude zapotřebí provést objednávku ještě jednou. Pokud potřebujete jakoukoliv pomoc, kontaktujte, prosím, naši zákaznickou technickou podporu.

Zásady ochrany osobních údajů

Pro společnost GOPAS a.s je vaše soukromí vážná věc. Informace, které sbíráme, jsou pouze pro naše vlastní použití. Zákaznické informace neprodáváme, ani s nimi neobchodujeme. Speciální e-mailové nabídky zasíláme pouze zákazníkům, kteří u nás v minulosti nakoupili, nebo kteří se zasíláním e-mailové nabídky souhlasili. V případě, že se kdykoliv rozhodnete, že si již nepřejete naše e-maily dostávat, zašlete nám jednoduše e-mail s žádostí na kontaktní adresu a my vás odstraníme z našeho seznamu.

Způsoby plateb

Co se týká způsobů plateb, mohou obyvatelé České republiky využít platební brány PayPal nebo PayU. Zákazníci s bydlištěm mimo Českou republiku mohou použít pouze platební bránu PayPal. Platební brány nabízejí možnosti platby pomocí běžných platebních karet včetně VISA, MasterCard a dalších nebo prostřednictvím standardního převodu peněz bankou nebo další metody podle konkrétní vybrané platební brány.

PayPal
- standardní bankovní převod
- platba za použití platebních karet Visa, MasterCard, American Express, Discover a PayPal
- specifické platební funkce brány PayPal

PayU
- standardní bankovní převod
- MojePlatba poskytovaná KB
- ePlatba pro eKonto poskytovaná Reiffeisenbank
- mPeníze poskytovaná mBank
- platba za použití platebních karet Visa, MasterCard, Visa Electron a Maestro
- superCASH.